duminică, 3 noiembrie 2013

Afla cum poti pierde pana la 10kg pe luna, fara diete agresive.

Femeile din America slabesc pe rupte, dar o romanca a fost cea care a depasit recordul!

Peste marele ocean, presa scrie despre pierderile semnificative in greutate la pacientii obezi. Totul datorita metodei elaborate de catre nutritionistii din Minnesota. Aceasta metoda este folosita chiar si de catre persoanele adepte sportului si dietelor, iar datorita ei, reusesc sa slabeasca intre 10 si 14 kilograme pe luna.


Dar, pana in momentul de fata, rezultatul cel mai bun apartine romancei Carmen, in varsta de 37 de ani, din Bucuresti care nu le-a dat nicio sansa americanilor - a slabit 24 kilograme in mai putin de 2 luni, fara dieta si exercitii fizice istovitoare! Cu toate acestea, aceasta schimbare atat de drastica a greutatii nu i-a afectat starea sanatatii, greutatea corporala fiind constanta de peste 5 luni si este mai fericit ca niciodata. Carmen:
"Am avut impresia ca organismul meu s-a transformat intr-o masina de ars calorii."



Cum a slabit 24 kg intr-un timp atat de scurt? Pe ce se bazeaza metoda americana?
Relatia lui Carmen:
Stilul meu de viata niciodata nu a favorizat pierderea in greutate, imi placea sa mai mananc cate ceva dulce, sa mananc ceva bun, nu aveam niciodata chef sa merg la sala de sport si sa am grija de talia mea, deci nu ma numaram printre tipele slabe si atractive. Pe sotul mea nu il deranja foarte mult acest fapt dar uneori in unele discutii libere cu prietenii lui mentiona ca
"nu este chiar Angelina Jolie…"
Nu era prea frumos sa ascult asa ceva, de fapt nici nu ma mira, adevarul e ca m-am delasat, mai ales in ultimii 4 ani. De mule ori am incercat sa schimb ceva, sa fac intr- adevar ceva cu aspectul meu, calculatul constiincios al caloriilor si sala de fitness erau pentru mine o abstractie totala. Sigur, au existat ceva probe de cateva zile de dieta, dar de la inceput se stia cum se va termina. Marea descoperire a avut loc pe data de 17 ianuarie.
Imi amintesc acea zi geroasa si acea atmosfera calma, care in nici un fel nu anunta schimbarile majore ce aveau sa apara, acum cu intrarea in posesia acelei cutiute albe, plina cu pilule magice. Am primit-o in pachetul de la sora mea, care locuia in America, cu un biletel roz lipit pe cutiuta 'Incearca, Carmen, la noi in America este

'Ultima Descoperire pentru slabit'
Aceasta continea tablete elaborate conform Principiilor Abdomenului Plat, care se bazeaza pe completarea unui ingredient lipsa in organism, ce are rolul de ardere a grasimilor in exces din intregul corp. Sa fie aceasta cauza pentru care nicio dieta nu a fost eficienta?
Eram curioasa. Am inceput sa caut despre Principiile Abdomenului Plat si preparat, am citit mii de opinii pe site-urile americane. Se scria ca aceasta metoda functioneaza excelent pentru metabolismul lent, fiind nu doar eficient, dar ceea ce este important - este produs din ingrediente naturale 100%.
Pe atunci, pe la noi nu se putea gasi nicaieri. Iar eu, aveam absolut gratis 2 cutii, adica un tratament pentru doua luni. Luam zilnic cate 2 tablete, inainte de micul dejun si pranz, consumand apa mai mult ca de obicei. Si asta era totul - fara nici o alta dieta speciala sau exercitii fizice. Incepand chiar din a treia zi, greutatea cobora in mod constant.

Simteam cum grasimea se evapora de pe mine!
Aveam impresia ca organismul meu s-a transformat intr-o masina de ars calorii - burta se micsora de la zi la zi, forma muschilor aparand in mod rapid. Dupa 8 saptamani cantaream doar 57 kg. Am slabit 24 kilograme. Cu siguranta arat cu cativa ani mai tanara, mai feminina, incap in toate hainele la moda si ma simt atractiva... mda...si acele priviri pe furis ale barbatilor :D. Incep sa simt acea energie pozitiva, iar gustul vietii incepe sa fie de 10 ori mai bun.

Niciun comentariu: